Hur lång leveranstid har ni?

Svar:  2-10 arbetsdagar. Vi brukar försöka få iväg beställningarna så snart som möjligt, en del får sin leverans redan nästa dag.

 

Har ni någon fysisk butik?

Svar: Nej. Vi har endast webbutik. 

 

Kan jag spåra mitt paket?

Svar: Ja. Du får ett mail där du kan spåra ditt paket. Vi skickar med Schenker.

 

Hur returnerar jag?

Så här returnerar du:

 

Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se Har du valt att betala mot Klarna faktura? Vid retur kontaktar du som kund Klarna. Tel : 08- 120 120 10 eller loggar in på https://www.klarna.com/se och flyttar fram förfallodatumet. När skorna kommit till oss krediterar vi din betalning på Klarna/Paypal och skickar dig en nollad krediterad faktura på din mail som kvitto.

 

Vid retur ska skorna vara i originalskick och MÅSTE returneras med originalförpackning + med samtliga tillbehör. Bär skorna spår av användning kan vi tyvärr inte acceptera returen. 

Paketet skall vara spårbart.

För billigaste alternativ rekommenderar vi Schenker där du skriver ut din retursedel här (förutsätter skrivare) https://skicka.dbschenker.com/ . En kostnad på 73:- Ange rabattkod : TAVCORAT 

Du får självklart returnera med vilka du vill.

 

Kunden står för returfrakten vid retur eller byte, om det inte är frågan om en reklamation. 
Skriv gärna t ex endast retur, eller om ni vill byta storlek, vilken storlek det ska vara. Lägg i följesedeln i paketet så vi ser ditt ordernummer. VIKTIGT! Kom ihåg omslagspapper runt kartongen!

 

Adress

Skoforum

Hedgårdarna 45

781 91 Borlänge

 

För mer info:

http://www.skoforum.se/info/villkor/