Miljötänk  Säker e-handel Fri frakt över 1000:-  Snabba leveranser
  070-219 32 32    [email protected]

 

 

Hur lång leveranstid har ni?

Svar:  2-10 arbetsdagar. Vi brukar försöka få iväg beställningarna så snart som möjligt, en del får sin leverans redan nästa dag.

 

Har ni någon fysisk butik?

Svar: Nej. Vi har endast webbutik. 

 

Kan jag spåra mitt paket?

Svar: Ja. Du får ett mail där du kan spåra ditt paket. Vi skickar med Postnord.

Du kan enkelt följa ditt paket i mobilen genom Postnords app.

 

Fördelar med PostNord App:

- Du håller enkelt reda på var ditt paket är samt hur, när och var det levereras.

Du behöver ingen särskild avi – appen innehåller en digital avi.

Dina paket läggs till automatiskt.

Du eller ditt bud kan hämta ut paketet utan leg om BankID har använts.

Du får veta när ditt ombud är öppet.

Allt du behöver finns i din telefon. Appen finns för iPhone och Android. Ladda ner den på App Store eller Google Play.

Hur byter jag storlek?

 
Svar: Du lägger in en ny order

 

Hur returnerar jag?

Så här returnerar du:

 

Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se Har du valt att betala mot Klarna faktura? Vid retur kontaktar du som kund Klarna. Tel : 08- 120 120 10 eller loggar in på https://www.klarna.com/se och rapporterar din retur. När skorna kommit till oss krediterar vi din betalning på Klarna/Paypal och skickar dig en nollad krediterad faktura på din mail som kvitto.

 

Kontakta oss vid eventuell retur.  
 
Vi skickar dig en retursedel på mailen (kostnad 59:-) har du ej tillgång till en skrivare skickar vi dig en retursedel i brevlådan (kostnad 69:-). 
 


Kostnaden för retur debiteras i efterhand.
(gäller ej vid reklamation, då är returen kostnadsfri)

 

Vid retur ska skorna vara i originalskick och MÅSTE returneras med originalförpackning. Ingen tejp eller att man klistrar adresslappen på originalförpackningen får förekomma, om det görs blir det prisavdrag. Bär skorna spår av användning kan vi tyvärr inte acceptera returen. 

VIKTIGT! Kom ihåg omslagspapper runt kartongen!

 

 

*Av hygienskäl är produkter som strumpor, stödstrumpor och stödstrumpbyxor undantagna från ångerrätten.